۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۴

امام جمعه عسلویه:

عزاداری‌ها باعث مزاحمت و اذیت و آزار برای مردم نشود

عزاداری‌ها باعث مزاحمت و اذیت و آزار برای مردم نشود

بوشهر - امام جمعه عسلویه گفت: مراسمات محرم باعث ایجاد مزاحمت و اذیت و آزار برای مردم نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: زحمت کشان نیروی انتظامی در سرما و گرما برای امنیت ما تلاش می‌کنند و رهبر معظم انقلاب فرمودند مجموعه نیروی انتظامی مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، نیروی انتظامی باید قدر این عنایت رهبر انقلاب را بداند.

وی اضافه کرد: مردم نیز قدردان نیروی انتظامی باشند؛ اینها فرزندان شما هستند و مردم باید در کنار فرزندان خود برای امنیت کشور و شهرستان خود تلاش کنند.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن افزود: طبق گزارشی که به بنده دادند استان ما در کشور دوم و شهرستان عسلویه در استان اول هستند و در سرشماری شرکت کردند؛ نفع و سود این سرشماری برای خود مردم است.  

وی همچنین به برگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در این شهرستان ۳۵۰ دانش‌آموز و ۸۰ دانشجو از خانواده‌های بی‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد هستند باید در جشن عاطفه‌ها مشارکت کنیم و به این عزیزان کمک کنیم. 

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه حذف درس رهبران کوچک از کتاب ششم دبستان حرکتی ناپسند بود، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل های بعد منتقل شود؛ این کار فقط باعث خوشحالی آمریکا و اسراییل است.

وی اظهار داشت: رئیس دولت غاصب اسراییل از شما تشکر می‌کند، آقای وزیر و رئیس جمهور باید به چنین مسئله‌ای رسیدگی کنند؛ باید ایثار و شهادت ترویج شود، شهید فهمیده در اوج ایمان و اعتقاد آن حرکت را انجام داد. بعضی کوتاه فکران و مغرضان حرکت او را تضعیف کنند، حرکت او اوج ارزش گرایی بود.

امام جمعه عسلویه با اشاره به مراسمات ماه محرم، ادامه داد: برادران و خواهران از مجالس عزاداری محرم بهره معنوی ببریم؛ عاشورا محور وحدت دوستی و برادری است.

وی گفت: به همه عزیزان سفارش می‌کنم باید کاری کنیم وحدت خود را در ایام محرم و عاشورا حفظ کنیم؛ شهرستان ما حساس است و به وحدت بیشتر نیاز دارد و نکته دیگری که در جلسه شورای فرهنگ عمومی هم متذکر شدم این که در هیئت‌ها و حسینیه ساعات عزاداری در شب طوری باشد که ایجاد مزاحمت و اذیت و آزار برای مردم نداشته باشد.

کد خبر 3783170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha